Filosofia i valors

La filosofia del nostre club té un sòlid i profund caràcter social que es desprèn en cadascuna de les accions i projectes que duem a terme com a entitat.

Els valors que ens representen, el respecte, esforç, treball i humilitat impregnen, entre d'altres, la nostra manera de fer i de ser. Defugim de les actituds individualistes, competitives, insolidàries i irrespectuoses. Els nostres jugadors no són escollits, qualsevol nen o nena que vulgui jugar a futbol té l'oportunitat de fer-ho amb nosaltres. A més, considerem un factor bàsic utilitzar l'esport, el futbol en aquest cas, com a eina d'integració en un col·lectiu.

Busquem gaudir de l'esport formant jugadors i sobretot persones.

Els nostres valors com a club són clars i són el nostre pilar:

RESPECTE

El respecte als altres és un dels valors fonamentals de la nostra vida, i aquest fet contribueix a fer que cap esportista es senti intimidat o amenaçat, i que per tant pugui expressar al màxim les seves capacitats humanes i esportives.

ESFORÇ

L'esforç és un valor que ens permet arribar a un fi que es persegueix davant de les dificultats que anem trobant en el camí. Mitjançant l'esport, els esportistes poden aprendre que s'han d'esforçar per aconseguir allò que pretenen.

TREBALL

El treball mesura el nivell de compromís, respecte i evolució de l'esportista envers el seu comportament en l'esport que practica. Sense aquest treball, l'esportista no pot mai acomplir amb els objectius marcats.

HUMILITAT

La humilitat és el coneixement des les pròpies limitacions i debilitats de l'esportista, virtut que fa que l'esportista actuï en conseqüència, lluitant en millorar allò en que sap que ha de millorar.